معرفی دوره
فضای مجازی یا همون سوشال مدیا بخش جدانشدنی زندگی امروزه ما شده . طوری که الان حتی کسب و کار ها و برند ها صفحه مخصوص خودشون رو دارند و قسمت اعظمی از برندینگ و ارتباط گیری با مخاطبینشون و حتی بازاریابی و فروششون در فضای مجازی انجام میشه . اینجاست که حضور سوشال مدیا منجیر یا مدیر شبکه های اجتماعی در تمام کسب و کار ها ضروری میشه !
حالا شاید براتون سوال باشه که ” سوشال مدیا منیجر یا مدیر شبکه های اجتماعی ” دقیقا کیه و چه وظایفی داره ؟
مدیر شبکه های اجتماعی کسیه که برای فعالیت صفحات مجازی یک برند با توجه به اهداف برند برنامه ریزی میکنه. اولین کار و مهمترین کاری که باید انجام بده این هست که مخاطبین هدف رو شناسایی و بعد از اون نیاز مخاطبین شناسایی شده رو پیدا کنه و شروع کنه به برنامه ریزی برای تولید محتوا با توجه به نیاز مخاطب ! محتوایی که نیاز مخاطب روبرطرف کنه و کاری کنه که مخاطب با برند همراه بشه و در نهایت طرفدار یا مخاطب همیشگی برند بشه . البته به همین سادگی ها هم نیست . اینجا نیازه که بعد از انتشار هر محتوا ، مدیر شبکه اجتماعی بیاد بازخورد بگیره، آمار و ارقام رو بررسی کنه و از نتایج برای بهبود محتوا و هدایت روند صفحهی مجازیش به سمت دلخواه و جذاب برای مخاطب استفاده کنه .
پس ایشون باید یه سری مهارت های اساسی داشته باشه تا بتونه در این جایگاه شغلی به درستی فعالیت کنه .
اولین چیزی که نیاز داره بدونه ، شناخت سوشال مدیا و الگوریتم هاش و مخاطبان حاضر در هر شبکهی اجتماعیه . در ادامه باید با اصول تولید محتوای جذاب و مناسب و برنامه ریزی برای تولید و انتشار محتوا آشنا باشه . بعد از انتشار محتوا هم لازمه که بازخورد بگیره و بتونه آنالیز کنه تعامل مخاطب با محتوای تازه منتشر شده رو به یه نتیجه گیری درست و کاربردی برسه .
ما در موبوکالج فکر تمام مهارت های لازم برای سوشال مدیا منیجر یا مدیر شبکه های اجتماعی شدن رو کردیم و در این دوره که برای شما آماده اش کردیم به آموزش تمام ابعاد این جایگاه شغلی پرمتقاضی این روزا پرداختیم تا راه شما برای ورود به این حوزه به کوتاهی شرکت در این دوره بشه !
شما با گذراندن ثبت نام در این دوره در واقع چند دوره را خریداری کرده اید:
مخاطب دوره
اگه شما علاقه مند به سوشال مدیا هستید و از فعالیت در این فضا و تعامل با کاربران دنیای مجازی لذت می برید، اگه به تحلیل آمار و ارقام سوشال مدیا و تحلیل رفتار مخاطبان تون در فضای مجازی و برنامه ریزی و تولید محتوا علاقه مندید ، اگه دوست دارید به عنوان سوشال مدیا منیجر یا مدیر شبکه های اجتماعی در شرکت ها استخدام بشید یا به صورت فریلنسری در این حوزه فعالیت کنید ، این دوره برای شماست !
ایجاد فرصت کارآموزی از طریق موبو کالج پس از اتمام دوره
آموزش صفر تا صد پلتفرم های اینستاگرام ، آپارات ، تلگرام ، یوتیوب در یک دوره
آموزش مخاطب شناسی، داستان سرایی، طراحی جزایر محتوایی در این دوره
آموزش توسط اساتیدی که خودشان با همین مهارت کسب درآمد می کنند
برگزاری وبینارهای رفع اشکال هر دوهفته با اساتید دوره
عضویت در گروه رفع اشکال با دانشجویان هم دوره
ارائه پروژه های هفتگی منطبق بر سرفصل ها
ارائه منابع آموزشی تکمیلی با دو هدف بیشتر بدانید و باید بدانید
اساتید دوره
موبوکالج از اساتیدی برای تدریس مھارت ھا استفاده کرده است، که خودشان از ھمان مھارت کسب درآمد می کنند
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از سال ۱۳۹۴
پژوهشگر برتر دوازدهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی در سال ۱۳۹۰
مدیر مرکز رشد زیست فناوری دریایی خلیج فارس ۹۵-۹۹
دبیر بستهی حرکت دانشگاه به سوی هزارهی سوم
سابقهی ۱۰ سال تدریس واحدهای درسی تکنولوژی آموزشی و فناوریهای کاربردی در آموزش
برگزار کنندهی بیش از ۲۰ عنوان کارگاه در حیطههای موضوعی تفکر خلاق، توسعهی ایده، مهارتهای آیندهی دنیای کسب و کار در دانشگاههای هزاره سوم،
نویسندهی بیش از ۴۰ مقالهی علمی-پژوهشی به چاپ رسیده در مجلات معتبر داخلی و خارجی
فعال و علاقمند در حوزهی تولید محتوای خلاق
من زهره ابوالقاسم در این دوره قرار است تجربیات خودم رو در مورد راه و رسم نویسندگی وب همراه با شناخت مخاطب وبسایت با شما به اشتراک بگذارم. آموزش و تدریس همیشه عضو جدانشدنی من بوده و در طی ۱۰ سال گذشته سعی داشتم با ساده ترین و به روزترین روش ها؛ مفاهیم را در حوزه های مختلف به شاگردانم آموزش دهم.
نتظرات شما
سرفصل های دوره
سوالات متدوال
در صورتی که جواب سوالات خودتون رو پیدا نکردید٬ میتوانید از طریق شماره واتس اپ با کارشناسان ما در تماس باشید.